Leczenie zaburzeń psychicznych

Leczenie zaburzeń psychicznych w prywatnym gabinecie psychiatrycznym lek. med. Łukasz Filipowski pomaga leczyć różne schorzenia związanie z nieprawidłowym funkcjonowaniem psychiki w sytuacjach stresowych. Dolegliwości natury psychicznej potrafią uprzykrzyć życie, najczęściej utrudniając wykonywanie codziennych obowiązków. Mogą mieć one charakter napadowy, przewlekły, długotrwały, nawracający i narastający. Do tego typu zaburzeń psychicznych zalicza się najczęściej:

• zaburzenia nerwicowe inaczej nazywane chorobami duszy,
  • chorobowe zaburzenia nastroju,
  • zaburzenia osobowości,
  • zaburzenia otępienne,
  • zaburzenia odżywania,
  • zaburzenia snu,
  • uzależnienia.

Leczenie zaburzeń psychicznych – jakie objawy są powodem do niepokoju?

Na leczenie zaburzeń psychicznych warto się zgłosić, jeśli u pacjentów występują niepokojące objawy takie jak: trudności ze snem, zespół chronicznego zmęczenia, stany depresyjne, utrata zainteresowań i radości życia, irracjonalny lęk oraz problemy w kontaktach międzyludzkich. Jeśli zauważyłeś podobne obawy u siebie, które utrzymują się dłużej niż kilka tygodni, to zatroszcz się o swoje zdrowie psychiczne i umów się na konsultację z lekarzem psychiatrą lek. med. Łukaszem Filipowskim. Pomoże Ci przetrwać ten trudny czas! Podczas leczenia zaburzeń psychicznych określi ich źródło oraz wdroży odpowiednią farmakoterapię i psychoterapię.

Serdecznie zapraszamy do prywatnego gabinetu psychiatrycznego w Rzeszowie przy ul. ul. Litewska 4A/1! Lekarz psychiatra Łukasz Filipowski zajmuje się również leczeniem bezsenności.