Leczenie stresu Rzeszów

Oferujemy leczenie stresu Rzeszów. Pomagamy pacjentom borykającym się z nagłym stresem będącym efektem traumy takiej jak utrata pracy, śmierć bliskiej osoby czy informacja o ciężkiej chorobie. Prowadzimy także konsultacje dla osób cierpiących na przewlekły stres. Niezależnie od stopnia nasilenia problemu, a także długości jego trwania, warto skonsultować się ze specjalistą. Zaproponujemy badanie stanu psychicznego oraz przeprowadzimy wywiad. Na tej podstawie nasz specjalista psychiatrii postawi diagnozę i zdecyduje o konkretnej terapii. Oferujemy leczenie stresu psychoterapią lub farmakologią – w zależności od stopnia zaawansowania choroby. Pomagamy także w leczeniu zaburzeń psychicznych i lękowych oraz oferujemy wsparcie w walce z nałogami.

Czy masz fizyczne objawy długotrwałego stresu?

Warto zastanowić się, czy borykasz się jedynie z chwilowym natężeniem sytuacji nerwowych, czy cierpisz na przewlekły stres. Leczenie może się różnić w zależności od tego, z czym się zmagasz. Przyjrzyj się swojemu ciału, a także jego reakcjom. Zobacz, czy Twój organizm podświadomie nie walczy z ciągłym narażeniem na negatywne emocje. Długotrwały stres ma fizyczne objawy – niedobór serotoniny i dopaminy może powodować bowiem zaburzenia i nieprawidłowości w funkcjonowaniu organizmu. Efektem tego mogą być trzęsące się dłonie, nadmierna potliwość, charakterystyczne dla nerwowych sytuacji rumieńce na twarzy, szyi i dekolcie, kołatanie serca i duszności, bóle brzucha i niestrawności, a nawet biegunki i wymioty oraz obniżone libido. Jeśli zauważasz u siebie te symptomy i nie są one związane z innymi chorobami czy dolegliwościami, to skontaktuj się z lekarzem psychiatrą.