Konsultacja psychiatryczna w języku angielskim Rzeszów

W prywatnym gabinecie psychiatrycznym oferujemy konsultacje psychiatryczne w języku angielskim i polskim prowadzone przez lek. med. Łukasza Filipowskiego. Spotkania kierujemy do osób dorosłych, a także seniorów – oferujemy leczenie depresji u osób starszych. Pomagamy pacjentom, którzy zmagają się z różnymi zaburzeniami psychicznymi. Zajmujemy się leczeniem depresji, leczeniem zaburzeń lękowych, urojeń, psychoz, chwilowych załamań nerwowych i bezsenności. Ponadto pomagamy w radzeniu sobie ze stresem i nałogami.

Wizyty u psychiatry w języku angielskim

Wizyty u psychiatry w języku angielskim przeznaczone są również dla pacjentów, którzy cierpią na poważne choroby psychiczne, w tym m.in. schizofrenię, fobie i lęki. Lek. med. Łukasz Filipowski udziela w prywatnym gabinecie psychiatrycznym pomocy osobom starszym dotkniętym chorobą Alzheimera i demencją. W ramach konsultacji psychiatrycznych odpowiednie wsparcie otrzymają także osoby, które są uzależnione od alkoholu i leków lub borykają się z głodem nikotynowym i alkoholowym. Korzystamy z terapii indywidualnych oraz terapii poznawczo-behawioralnej, a także innowacyjnej metody leczenia depresji, czyli technice TMS – przezczaszkowa stymulacja magnetyczna.

Każdy pacjent, który zgłosi się na leczenie, najpierw jest poddany szczegółowemu badaniu zdrowia psychicznego. Lekarz psychiatra przeprowadza wywiad psychiatryczny w języku angielskimi, na podstawie którego – wraz z opisanymi objawami, symptomami i ewentualnymi wynikami badań – stawiana jest diagnoza. Bazując na niej zostają przepisane ewentualne leki oraz rozpoczęta psychoterapia. To wszystko po co, aby pomóc przywrócić normalne funkcjonowanie i odzyskać spokój oraz równowagę. W prywatnym gabinecie psychiatrycznym w Rzeszowie odbywają się konsultacje psychiatryczne w języki angielskim dla obcokrajowców.